random

sejak dua menjak ni aku suka termenung. kalau nak cakap hobi pun boleh jugak. time cikgu mengajar pun aku tenung muka cikgu lama-2. bukan aku dengar apa dia cakap tapi sebenarnya fikiran aku dah melayang pergi korea jumpa exo. fufufu xD sampai cikgu tanya baru aku gelabah semacam tanya nafisah dekat sebelah. cikgu perasan aku syok kat dia letew. pfft. kalau tak boleh jawab mesti cikgu cakap aku berangan. 

tu baru time cikgu mengajar. kat kantin pun aku selalu termenung. time tengah makan pulak tu. mesti orang ingat aku punya terharu dapat makan setelah bertahun dengar cikgu membebel dekat depan. kawan aku tanya je mesti aku diam. sebab aku tak tahu mende dia cakap. lepas tu cakap aku berangan lah apa lah. baling taik gigi baru tahu langit ni tinggi ke rendah.

DUA KALI LIMA DENGAN CIKGU. AKU MANA ADA BERANGAN.

sebenarnya termenung ni satu pernyakit ke? sebab aku suka sangat termenung. teruk teruk. haihhhhh -_____-

btw markah periksa aku banyak meningkat lah weh. sebab cikgu dekat sini ke sebab aku ni yang gedik? nak cakap aku dah pandai, aku tak bodoh pun selama ni. diam ah. apa masalah kau? *emo*

aku tak cerita pun pasal sekolah baru. tak tahu nak cerita apa. bebudak dia best tapi tak sama macam bebudak muadzam. entah lah diorang kat sini ok je tapi aku tak masuk lah kenkadang. behtu nak tengok gambar kelas aku? budak ramai sampai kamera pecah wo jangan memain. tipu berdosa. Astaghfirullahalazim.


dah aku letak kecik je. nak bagi perah otak, mata dan hidung cer teka mana aku. tetiba budak laki nampak buruk gila. aku yang paling hensem *flip hair*

okbai. salam sayang daripada aina aqilah. amacam? geli kan? *campak kai* bak kata pepatah qilah