Johor oh johor!


exoexoexoexoexoexoexoexoexoexoexoexo

Hari ahad hari tu pagi-2 pukul 4 lebih-2 aku, aida dengan kakak aku sorang pergi JB. Atas urusan kerja kakak aku. Maknanya aku dengan adik aku ni spesis penyibuk tak bertauliah. HAHA. Konon nak bangun pukul 2 last-2 melepas sampai pukul 4 pagi. Bla bla bla sampai dekat Johor. Sani express.

Pastu kitorang duduk dekat hotel entah lah aku tak berapa ingat nama hotel tu. tapi sakit hati jugak duduk hotel tu sebab dekat dengan jalan raya. Lori hon punya bising. pfftt =__=" jenis aku ni jakun sikit. pergilah bukak langsir luas-2 tengok jalan jam dekat bawah. HAHA lebih kurang macam ni lah


Nampak tak aku punya jakun macam mana? HAHAHA

ni time pukul 7 gitu lah lebih kurang. tak banyak kereta rasa macam main game racing tu. lol


ni adalah peneman suka dan duka waktu dalam kereta. HAHA


nampak tak jalan dekat atas tu? sesak gila daripada petang sampai malam. sabar jelah.

ni lah tingkap kejadian aksi jakun-menjakun. 



aku baca buku sleeping beauty. HAHA. 


fakta. aku suka jalan dekat belakang. ^^v


ni dekat UTM. kakak aku dengan kawan dia saje-2 nak lawat u diorang dulu.


ni kakak aku no 2 hantar. sebab dia sedih tak dapat ikut skali, sedih la sorang-2 dekat rumah. punya eksaited time kitorang nak balik =____="


sebenarnya banyak lagi gambar tapi malas nak letak sebab banyak gambar menggedik je. HAHA. sedih 4 hari duduk situ tak bukak internet. dah lah kena duduk dekat hotel tu time kakak aku pergi kerja. sakit hati duduk dengan adik aku. ikutkan hati nak je campak dia ikut tingkap.


CAMPAK BUDAK NI!! CAMPAK!!


dah dah dah. kbai