fake fake fake


hihihi chanyolooooooooooooooooooooooooooo.

dah dah aku nak cerita pasal cerita. ayat aku macam keling baru belajar bercakap je -___- sebenarnya pasal cerita. lol. mende aku merepek. tapi memang pasal cerita pun. pasal cerita fake tu. pfftttttt.

alahai. ada sorang ni dia tulis cerita. haa baru betul ayat aku ni. haritu ada orang share dekat efbi. cewah. tajuk cerita yang dia tulis tu fake. k dah paham? lepas tu aku pegi lah bukak link blog tu. memang asdfghjkl gila cerita orang tu buat. best gilaaa. tapi baru sampai chapter 10. belum habis lagi dia buat. hmph. tapi tak tahu lah kalau aku suka cerita tu sebab aku pegi bayang bebudak 5 sains sukan dengan dua ekor budak kelas 5 sains. 

kalau nak baca tekan sini. memang orang tu hebat tulis cerita sebenarnya. serius aku rasa orang ni boleh buat novel. over aku ni. sebelum ni dia tulis cerita, watak utama mesti jepun atau korea. tapi dalam cerita fake ni watak dia melayu. ok fineeee N NEKO LUPI IJAT LEO PROF RED ASDFGHJKL.


No comments:

Post a Comment