ha ha ha

Aku nak cerita pasal Nurin. Kawan baru k. Ayah dia cikgu BI. Mak dia entah lah.

 
ni lah Nurin.

Dulu aku tak rapat pun dengan dia ni sebab aku duduk barisan last skali nombor 5. Dia duduk depan barisan nombor 2. Nurin ni sebab dia rapat dengan Aina a.k.a Nonoi, dia duduk depan. Aku gila sedih tak kenal siapa-2 time tu. Dia kira ok laa sebab kenal Aisyah dengan Nonoi. Tapi lepas periksa UPT1 habis, ada lah something yang aku pun tak tahu apa jadi. Aku dengar cerita macam pinggir-2 gitu je lah. Nonoi mintak tukar tempat. Aku duduk depan, Nonoi duduk belakang. Aku ni jenis tak kisah aku tukar je lah. Start situ lah aku rapat dengan Nurin. 

Duduk sebelah dia ni memang tak sah kalau tak bercakap. Dia dulu duduk asrama jugak. Macam-2 dia cerita. Korea dia minat tapi bukan minat 100% macam aku. Jahat gila aku pergi cerita pasal exo dekat dia tak full. Aku bagi tahu Kai, Chanyeol dengan Lay je. ok cukup. Dia kata Kai comel. well malas nak bangga. /fly/

Sebelum ni dia tak pakai spek. Start bulan 5 baru pakai. Aku ada disaat-saat dia mula rabun lol. Waktu dalam kelas dia cakap pening kepala pastu rasa urat tepi mata kena tarik gitu laa. Tak lama lepas tu pegi check rupanya rabun. Haa tu lah. main laptop dalam gelap lagi kan. Hahaha tak sedar diri gila aku ni. Dia ni suka jugak baca blog Aizat tu. Sekali budak ni gelak habis lah tak boleh tahan. 

Periksa sebelum cuti ni kan aku demam seminggu. Time tu pun dia demam. Jangkit ke apa tak tahu lah. Inilah namanya jodoh /muntah/

Selain Nurin, aku kawan dengan Jiji, Af. Jiji lagi rapat dengan Af. Aku pulak lagi rapat dengan Nurin. Mungkin sebab budak baru? haha. Kalau boleh bagi kereta, aku bagi kereta dekat Jiji. Jiji ni kalau dia bengang macam mana pun tak lama lepas tu dia ok. Kalau orang gaduh dia lah yang tolong. Aku tak tahu nak cakap macam mana pasal Jiji ni tapi dia banyak tolong aku. /nangis/

nah ambik lagi satu gambar Nurin.

haa muka aku. muka semput lari rofl. sebelah tu lah Jiji.

Jadi budak baru ni banyak risiko. Kena pinggir biasa aa tu. Ok lah nak bla.

Dimana ada aku, disitu ada Nurin. ok fine.

No comments:

Post a Comment