3 hari yang sibuk

yo. minggu ni sibuk gila. hari isnin je aku masuk kelas. hari selasa aku pergi bengkel bahasa inggeris dekat sekolah lain. kerja sekolah pun entah ke mana malas nak fikir. wakaka. hari rabu ada hari koperasi. memang best gila. macam-2 ada xD pastu diorang ada bukak rumah hantu. panjang gila beratur. sejam lebih aku beratur baru dapat masuk. itu pun berbunuhan nak masuk. aku tak takut. serius tak takut tapi terkejut sikit hahaha sial gila hantu tu bukak zip seluar dekat kaki aku. -__-

bla bla bla habis. pastu hari khamis tu pergi rakan muda buat latihan untuk hari sukan. yang terlibat je pergi yang lain pergi belajar dekat sekolah. tapi bukan diorang belajar pun sebab ramai cikgu sibuk. aku mesti lah terlibat. senam aerobik je. pun boleh. abang aku masuk perbarisan rumah biru. kapten katanya. puii.

hari jumaat pagi-2 aku kejut abang aku sekali je terus bangun terpacak. 6.45 macam tu dia dah hilang tinggal aku kat rumah. dia kata nak ambik apa entah barang untuk rumah biru last-2 ayah aku yang kena hantar. tak guna betul. pergi sana aku kena pakai baju im4u. besar gila saiz XL sebab tu je yang cikgu bagi. sampai lutut baju tu. kena masukkan dalam seluar. skema gila aku rasa. hahaha


kesian orang ceramah kat depan. takde siapa nak dengar. boo.
terflash pulak time ni. muka minyak hahaha
ecece

bla bla bla

aku bagi pinjam baju sukan, nak jugak pakai baju hitam dia tu. abang durhaka.

kasut kotor xD wan muka gelap kaki putih. dia cakap "nak jilat?" si al

terlompat-lompat tunggu perbarisan lambat sangat. 

ini pembelot. dia datang duduk sebelah aku tanya "rumah hijau ke biru?" dia jawab "kuning" /bagi flying kick/ rupanya dia rumah hijau pfft

pagi-2 semua nak ambik gambar k. tak boleh bla.

ini dia perbarisan /claps/

kapten katanya. macam penceroboh rumah orang pun ada.

serius gambar ni lawak. muka terkejut hahaha. rumah kuning menang, sekampung pergi teman ambik piala.

iklan ubat gigi.

malas nak bangga. rumah kuning menang. cari lah aku. pakai baju hitam tudung putih sebelah kiri. ramai tak sedar diri kat sini. rumah lain tapi sesat nak ambik gambar jugak.
kbai. 

No comments:

Post a Comment