Kuantan mari!

Akhirnya, sampai jugak rumah. tak boleh duduk asrama lama-2 boleh jadi gila. haha. semalam budak form 4 dengan budak form 2 pergi kuantan. kitorang naik 3 bas. 2 bas budak form 4. 1 lagi bas budak form 2. tak ramai budak form 2 pergi tapi kebanyakannya budak baidughi 1. wehee~ first kitorang lawat muzium dekat pekan. sejuk je dalam tu. haha. lepas tu baru kitorang pergi kuantan. kononnya mula-2 nak main boling. last-2 main game. habis duit aku *nangis* 

ok. ni lah muzium tu. 

ina, farhanis, hasmira ^^'

control ayu pulak. gurau gurau.


cu-are cukup-2 lah betulkan tudung tu.

Tikah senyummmm!

nampak tak bayang-2 tu? haha takde kerja

bari ni kerja call orang je. aku pun dia nak call. kecoh betul.

nurin ngan dyanah kembar? haha

naik gila tunggu cikgu tak keluar-2

buat malu sekolah je duduk dekat tangga tu. *tutup muka*

sekali aku dah bebel kau kena dengar. mende lah aku merepek time ni.

makan crunchie dalam bas. sedap gila.

ok lah tu je gambar aku ada. ok tipu. sebenarnya ada lagi tapi aku malas nak letak banyak-2 nanti menyemak pulak. haha. dekat sana best lah jugak. paling aku suka main tembak-2. mula-2 tak pandai. tapi sekarang dah pandai! *bangge* tu je lah. kbai. Assalamualaikum.